Thursday, December 2, 2010

1 Julai 2008, Selasa... 8 pagi

Hari ini hari yang ke-14. Sudah 2 minggu ibu berada dalam pantang. Macam manalah keadaan syasya hari ni?. Harapnya perut syasya takde apa-apa. Harap-harap ok jer. Pagi-pagi macam ni ayah akan pergi hantar susu kat 1 Nilam sebelum ayah masuk kerja. InsyaAllah petang ni ibu pulak nak pergi jenguk anak-anak. Risau jugak ibu ni, hati ibu rasa berdebar-debar jer bila teringat kat anak-anak ibu. Ya Allah lindungilah anak-anakku. Janganlah ada apa-apa yang berlaku. Lindungilah jugak ayah. kuatkanlah hatinya...Ibu harap semuanya selamat.
Tadi ayah sms, ada 2 susu lagi tinggal. Syasya start kuning semula. Risaulah pulak. ni masalah hati ni. Tak tahulah camana ni. Harap semuanya ok. Niesa ngan alya ok jer pagi ni.
6 petang, baru jer balik tengok anak-anak. Nampak ok cam biasa. Cuma bila sampai kat alya, rasa sebak,sedih, kesian anak ibu. Nampak susah sangat nak nafas. Ya Allah berilah keajaiban buat alya. Sihatkanlah dia , lindungilah dia ya Allah.Engkaulah yang maha berkuasa ya Allah. Amin...Lindungilah semua anak-anakku. berilah niesa ngan syasya normal echo...Amin


2 Julai 2008, Rabu
Hari ni 15 hari pantang. Pagi ni ayah pergi hantar susu kat 1 Nilam, 8 bekas. Pagi ni syasya ngan niesa kuning dua-dua. Pening juga ni. Tapi harap semuanya ok. Entahlah ya Allah, bantulah ibu... buntu..berilah ibu kekuatan, begitu juga dengan ayah. InsyaAllah semuanya akan ok. Setiap kesukaran dan kesusahan pasti ada tersirat kesenangan InsyaAllah...
7 malam, baru balik tengok anak-anak. syasya semakin aktif, niesa cool jer. Tak kuning dah.
Cuma alya pagi tadi kena intubate(masuk tiub pernafasan) semula. Jantung alya lemah. Darah alya kurang. Pagi tadi tambah darah. Kaki alya pun sejuk jer. Ya Allah lindungilah anak-anakku...Hanya doa yang mampu ibu panjatkan buat anak-anak ibu sayang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...