Sunday, December 5, 2010

5 Disember 2010, Ahad...
Masuk ni dah 2 hari alya demam, malam Jumaat lagi, lepas bagi pcm, ok , pastu demam balik, pagi tadi hantar kat rumah pengasuh, menangis dia , sedih kena tinggal, campur ngan tak sihat, campur dengan manja nyer, sebab 2 hari cuti Jumaat Sabtu duk ngan ibu ngan ayah. Niesa ngan syasya pun tak nak gi rumah pengasuh. Lepas pujuk main basikal barulah nak pergi, alya tulah, sedih jer.
Pagi tadi alya nangis, lepas tu syasya ngan niesa datang bertanya, " nape yaya jerit?"bakponyo?", alya lepas tu tampar perut syasya ngan tangan. Ibu tanya nape adik pukul long(syasya). katanya, "aamuk(nyamuk), ooo pukul nyamuk. Apa, bukan nyamuk sebenarnya, kat tepi pusat syasya ada tahi lalat, tulah yang disangka nyamuk. Geli hati hati ibu menahan lawak alya pagi-pagi buta...
Esok temujanji alya ngan plastik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...