Sunday, October 7, 2012

lagi...

emmm, belum lagi long sembuh dari demam, hari Jumaat kelmarin dulu si baby afina lak panas tubuhnya... Jumaat standby dipanggil kerja , Sabtu pulak gotong-royong 5S, sudahnya gotong-royong tak pergi. yang masih belum kena si kak chik, tapi petang Sabtu tu nampak mata bertahi , cepat-cepat suap ubat. tak demam lagi, malam tadi ingat kan si long ni dah kebah , pukul 4 pagi bangun menangis, ibu rasa badannya panas lagi, bagi lagi ubat demam, rasa badan kak chik sejuk jer tak demam, afina tak demam dah cuma mata tak leh bukak , bertahi. pagi tadi nk pergi sekolah, ibu nampak mata kak chik ala-ala nak sakit mata, ibu bagi ubat siap2. nanti tengah hari nak gi tengok budak2 tu cam mana... hope ok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...