Wednesday, April 10, 2013

sementara menunggu ayah...

salam ....rutin hari2 . setiap pagi pergi hantar budak2 ke sekolah dulu pastu ayah gi hantar ibu kat tempat kerja. Ibu masuk kerja 8.30 pagi. Pastu ayah masuk kerja pukul 8.30 pagi. Petang ayah akan ambil ibu dari tempat kerja dalam kul 5ptg, pastu pergi ambil alya , niesa, syasya dan afina kat sekolah. Lepas itu ayah akan parking kan kereta kat sebelah office dia... pastu kitorang akan menunggu ayah dalam kereta kancil yang kecil itu sehingga ayah punch card pada pukul 5.30ptg. Nilah aktiviti kitorang dalam kereta....

aktiviti makan coklat sampai rongak gigi...











sambil jual dinar emas... he he


4 comments:

  1. dah besar anak2 kan... singgah di sini petang ni :)

    ReplyDelete
  2. maaf ya...tapi masa 30 minit yg keluar pi amik anak tu, bila diganti bagi menghalalkan gaji yg diterima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama safiyyah ...Saya habis kerja 4.55ptg, ayahnya yang habis 5.30ptg , tempat kerja saya ngan sekolah anak dekat jer, dalam 5 minit.saya yang menunggu dengan anak2 dalam kereta , itupun bukan sharp pukul 5.30 dia punch, kadang tu sampai pukul 6ptg untuk cover blk masa yang terlebih tu...InsyaAllah tak makan gaji buta...

      Delete
  3. Mama safiyyah ...Saya habis kerja 4.55ptg, ayahnya yang habis 5.30ptg , tempat kerja saya ngan sekolah anak dekat jer, dalam 5 minit.saya yang menunggu dengan anak2 dalam kereta , itupun bukan sharp pukul 5.30 dia punch, kadang tu sampai pukul 6ptg untuk cover blk masa yang terlebih tu...InsyaAllah tak makan gaji buta...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...