Thursday, February 10, 2011

Alhamdulillah....alya semakin ceria

Salam, pasti ramai yang tertanya2 macam mana keadaan alya selepas buat palatoplasty kan, Alhamdulillah alya semakin sihat dan ceria. Hanya pada hari pertama pembedahan keadaan alya agak teruk dan sedih ibu melihatnya...tapi 2, 3 hari lepas tu alya ok, takde demam pun, syukur Alhamdulillah dan ada banyak kemajuan, alya dah boleh follow apa yang kita cakap, kalau macam ada kesukaran untuk alya ikut balik apa ibu dan ayah cakap, banyak perkataan baru yang alya dah explore, kalau dulu pernah jugak kalau minum susu, keluar susu ikut hidung, kalau makan nasi, keluar nasi ikut hidung, kalau makan biskut keluar biskut ikut hidung.... semuanya disebabkan cleft palate alya, tapi sekarang Alhamdulillah lubang kat lelangit dah tutup... dan alya semakin bersemangat dan ceria...
alya bersama lukisan dindingnya

sukanya....

ho ho ho


let's dance...
alya ngan rambut palsunya

belon ni lagi besar pada alya...

alya disamping syasya ngan niesa...

4 comments:

  1. Alhamdullillah! Suka dengar alya dah sihat dan sembuh!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.....semoga sentiasa sihat dan ceria....buatkan ayah n ibu gembira yer aliya

    ReplyDelete
  3. salam warahmatullah,,
    i just learned about cleft palate in my last lecture,
    and im glad alya got well and happy ,,
    may Allah bless her ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...