Tuesday, October 16, 2012

basikal baru

basikal baru sorang satu, beria ayah nk beli. ibu cakap tak payah belilah umah sempit, nk pusing payah, dah jadi mcm setinggan dah dlm umah ni. bukan satu, tapi tiga basikal. ermm, kata ayah tak bolehlah kena beli jugak sebab dah janji ngan budak2. ikut ayahlah...nk dijadikan cerita blk kerja pegilah ambk budak2 kat sekolah ngan afina sekali, ayah kata jom g beli basikal, punyalah seronok budak2. sampai kat kedai basikal, pilihlah basikal sorang satu, lain warna. selesai byr basikal pun dimuat masuk dlm kereta. car seat afina letak kat belakang gak. toke kedai tanya,"penumpang nk duduk kat mana ni?,"......"ha ha,kat depanlah 5 orang,"....mcm iklan kereta grand livina tu, ingat tak?...  hah tau tak kami naik kereta kancil jer... itu yang baik punya sumbat...dah itu jer yg mampu. lupa plak nk ambik gambr masa dlm kereta. takpelah ada gambr wajah ceria budak2 dapat basikal. jangan lupa saat indah ini yer sayang...


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...