Tuesday, October 11, 2011

Kali ni berapa?

Alhamdulillah, masuk ni dah minggu ke-16 .... alahan tak teruk sangat, muntah pagi jer, pahtu sebelah petang start sakit kepala... macam bulan posa hari tu asyik mabuk jer, rasa macam duk dalam kapal, pastu penat sangat, muntah pun sepanjang hari...
kadang2 bila jumpa ngan member atau geng2 , mesti diorang terkejut, peknan?  kali ni berapa pulak?...ibu angkat bahu jer, ntohler... jangan2 kembar lagi...habislah ngko....
ibu cuma cakap, tak taulah, ikutlah berapa pun... (  yang sebenornya takut kembar lagi , he he ).
tapi harapan ibu kali ni, semoga baby ni sihat waalafiat, nak bersalin biasa InsyaAllah....pastu nak bagi full breastfeeding.... sebab masa triplet hari tu tak dapat nak menyusukan diorang betul2. coz keadaan tak mengizinkan... tahun depan baby ada 3 pengasuh cilik, alya , niesa , syasya..

2 comments:

  1. mmmm....bersabar ye, sudah adat agaknya.

    triplets lagi ke?

    ReplyDelete
  2. apa yang dialami masa mengandung indah je rasa walau sebenarnya macam2 perasaan yang wujud.. jadi terbalik 180 darjah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...