Tuesday, December 27, 2011

tentang Dhia

Tengok tak citer ni? best gak tapi waktu tayangannya time maghrib. Tapi ibu tengok gak. episod hari ni geram betul ngan mak mertua Dhia, hasut sana hasut sini. sampai diorang gaduh suami isteri. asyik malang jer nasib Dhia ni. Kesianlah pulak dengan 3 orang hero yang tak bersalah azmi, rafi ngan zikir tu. yang paling bernasib baik si melly...baik sungguh nasibnya walaupun dah banyak buat dosa.

2 comments:

  1. tgk citer ini je mesti sakit hati, geram semua ada lahh...

    nasib baik citer je kalo tak mau je aku ganyang2 mak mertua dia tuuu

    ReplyDelete
  2. ermmm...last skali 2 2 mati, apa cer ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...