Tuesday, April 19, 2011

Ciannya anak ibu demam...

Kesian kat syasya , masuk ni dah 6 hari demam, bukan demam terus, tapi bila sebelah pagi jer badan panas, waktu siang ok jer main, nanti karang lepas zohor demam balik.
Antibiotik baru jer start dalam tiga hari...semalam macam dah ok, tapi pukul 6 pagi tadi panas lagi...pagi ni nampak ok sikit...2 hari lepas , panas giler badan syasya, terpaksa bagi pcm ikut punggung, dia tak boleh nak minum syrup pcm dah, tak dapat nak tolerate, siap mengigau2 lagi, risau jugak . Malam tu memang tak tidur, tunggu syasya ngan tuala basah ngan air sebesen kat sebelah, risau takut2 temperature naik lagi, tapi Alhamdulillah kebah dah sikit...harap2 syasya cepat sembuh...nasib baik alya ngan niesa ok tak banyak kerenah...saaaaayang anak ibu.

ciannya anak ibu demam, semoga cepat sembuh yer sayang...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...