Monday, June 4, 2012

ibu, saya nk sembahyang...

Alhamdulillah, setiap kali balik dari sekolah ada jer perkara2 baru yg budak2 ni belajar, terutama bacaan dlm solat, walaupun bacaannya x berapa betul. selalulah jugak diorang ikut solat. pelan2 .InsyaAllah lama2 akan ok. maklumler budak2. tapi melentur buluh biarlah dari rebungnya kan... satu hari ibu bwk budak2 ni g pasaraya mydin, sampai kat atas, niesa mintak ibu belikan telekung sembahyg . lama dah diorang duk mintak...bila sorang dah nak, tiga-tigalah hendaknya..Jadinya belilah 3 pasang telekung... harap semua anak ibu akan jadi ank2 yg beriman dan bertaqwa pada Allah...InsyaAllah







3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...