Sunday, May 27, 2012

suri rumah sepenuh masa...

sebenarnya best gak jadi suri rumah sepenuh masa ni, suri rumah bergaji penuh, tapi semua tu dah nk berakhir... dan rumah akan kembali berselerak, sapa nk kemas, blk kerja dah penat. kemas pun ala kadar jelah. baju nanti akan menimbun, sapa nk basuh... sapa nk masak? ... kalau duk umah sepanjang masa ni, rumah kemas...baju kat mesin basuh clear jer, pinggan kat sinki pun takde...mata pun tak sakit...tapi lepas ni...entahlah, nk kena buat penjadualan semula...hu hu apa yg penting kerjasama. sib baiklah hubby tolong gak... kalau tak, masak masak...


4 comments:

  1. bestkan kalau jadi suri rumah,sy pun kalaulah ada rezeki lebih2 nak jer duk umah jaga anak2,jaga umah..

    sign up,free $100
    http://prelaunchx.com/x/mummyizz

    ReplyDelete
  2. Jadi surirumah ni penat tapi puas. Kerja rumah tak pernah nak abis. Tak siap hari ni esok sambung lagi. So, sesapa yang kate jadik surirumah tu senang...., dia memang nak kena.

    ReplyDelete
  3. Memang puas, jadi surirumah sepenuh masa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...