Saturday, January 28, 2012

lawak ker?

tak taulah lawak ke tidak, tapi bila citer kat member2 gelak besar diorang. citer pasal kucing, x rugi buat baik ngan haiwan ni, sbb mereka hamba Allah yg takde dosa, kucing ni blh doakan kita. masa bg mkn tu, bercakaplah ngan kucing2 tu. citernya cam gini, dulu2 kan ibu lambat gak nk dapat anak. lebih kurang setahun gitu. jadinya setiap kali bg mkn kat kucing, nanti ibu akan ckp ngan kucing2 tu, "kucing, nanti doakan aku dapat anak cepat yerr,". agaknya kucing2 tu doakan ibu dapat anak mcm they all jugak kot,(kembar 3)...he he



Imej kredit to google...

5 comments:

  1. Allah makbulkan doa tu! ALhamdullillah

    ReplyDelete
  2. wah... cane nak dapat kembar 3... kena wat camtu eh...?

    ReplyDelete
  3. nak pergi kedai haiwan sebelah la nak jumpo kucing...hehe

    ReplyDelete
  4. Kucing kat kedai haiwan dah kenyang, kaya2 pulak tu, mai pulak dari oversea, mesti cari kucing yg kelaparan, merengek2 kat kaki mintak mkn...ha ha memandai jer buat spekulasi kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...