Tuesday, June 28, 2011

Jalan2 avana kijal kemaman

Kenangan yang tak mungkin dapat dilupakan, 1st time bawak alya niesa ngan syasya jalan jauh, jauhlah jugak lebih kurang 5 jam.bersempena dengan hari keluarga kat tempat kerja ayah. masa tu umur diorang baru nak masuk dua tahun. ya Allah tak terkawal. ingat lagi , bila bas berhenti untuk makan tengah hari, ibu,ayah , alya niesa ngan syasya pastu adik ipar sorang, turun ingat nak makan , sekali tu orderlah air, tak sempat nak minum, habis terbalik air tu...alya niesa syasya pakat naik atas meja( malu jugak masa ni, rasa serik jer). tapi sekarang ok dah , diorang dah bertambah matang....bolehlah...
syasya mula2 sampai lagi dah jatuh, tulah berlari laju sangat, takde brek. kesian, sampai bengkak mulut, nasib baik takde apa2

niesa pulak, sampai jer, termenung...

paling seronok alya...siap lompat2 lagi...

orang duk bersukan, niesa ngan syasya duk main pasir...

alya bersama ngan aweks2 kat tempat kerja ayah...


nak main jugak!

besar nyer catur ni, camana nak main....

sejuk tak ? nape tak pakai baju ni?


chewah! sehati sejiwa...

jom kita main.....



MasyaAllah , tingginya sayang ...tak sempat nak kejar nih...


dalam almari pun boleh jadi tempat main...

cam biasalah, yang kecik tu alya punyer...






syasya , niesa jom balik...

5 comments:

  1. cantik tempat ni....xpernah sampai....
    cantik baby²....

    salam singgah kenalan...follow²

    ReplyDelete
  2. first visit dtg sini.follow blog ni.nice triplets

    ReplyDelete
  3. bestnya tn putri 3 org pi berholiday. untie jeles nih hehe

    ReplyDelete
  4. bestnye.. baru perasan.. dorang nih tak sama size ekk tiga tiga nih?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...