Tuesday, June 28, 2011

Jom shopping...

Shopping2...kalau bawak alya niesa ngan syasya macam2lah ragamnya, nak tu, nak ni, nak turun dari troley, nak dukunglah....kadang tu pening kepala dibuatnya, siap gaduh dalam troley lagi...

bersedia untuk shopping,,,jom. baju kadang2 sama , kadang2 lain, tak kisah sangat, ok jer

yang ni niesa punyer!

ayah! nak sssikal (basikal)...

ha! yang tu budak tak boleh makan... makanan orang tua tu...

malas nak pakai baju sama, malu gak semua orang tengok , nanti orang start berteka teki, kembar eh? mesti dua ni kembar kan?( syasya ngan niesa) . yang ni mesti adik kan?(alya). sebab alya kecil. Taklah, kembar 3. betul eh? tak cayalah...
 Kadang tu kalau pakai baju lain pun orang cakap, kembar 3 eh? ibu ngan ayah senyum jer...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...